onsdag 31 mars 2010

Livet suger.

Idag var min sista natt här i drömhuset.
Började dagen med att gå till hsb och lämna in uppsägningen av huset och sen kom johan hem och skruvade ner sängen som under em idag ska få åka till sin nya ägare.
Har packat och torkat av golven så det mitt i allt kaos ändå ska kännas som ett hem då melvin ska bo här till och från fram tills johan flyttar ut.

Skönt är ju iaf just nu att vi har en familj som vill ta över huset redan från 1/5 vilket skulle innebära att vi slipper dubba hyror och så vill jag jättegärna att en ny barnfamilj ska bo här.
Tyvärr är det ju inte vi som avgör utan hsb så nu håller vi tummarna.

Nu ska jag packa ner det sista jag behöver för två veckor hemma hos mamma och pappa.
om två veckor flyttar jag in i min lägenhet.
om två veckor hoppas jag livet börjar om.

Inga kommentarer: