torsdag 22 april 2010

Near to you

Hade lätt den mysigaste stunden på länge igår, allt känns bättre.. nytt och framförallt så känns det inte som förut.
Idag har jag pyssat lite i huset, tror det är den sista kartongen med mina saker som får följa med hem till mammas och pappas föråd idag, sen är det bara melvins rum som fortfarande är orört.
Fyndade på blocket idag igen, hur glad som hellst och snacka om service när tjejen i andra änden av luren sa att hon kör hem den åt mej *haha*.

Nu ska jag och mamma snart ut en sväng och i kväll är det utvecklingssamtal på dagis,
låter som att jag är så vuxen när man går på något sånt men lovar att jag kommer gå därifrån som världens stoltaste morsa för tro mej, den ungen gör mej till världens lyckligaste!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det glädjer mig att läsa detta. Att du mår bättre. Det är det minsta du är värd!

& skönt med hemleverans!
/kram chrissan